Založ si blog

Týchto poslancov bude plný parlament

Dúfam, že toto nezmažú-lebo už im prekážajú aj mená novinárov s otáznikmi. Ide o zoznam novozvolených poslancov NRSR v prípade ktorých bude náš parlament zase pôsobiť ako krčma: provokatívne, šokujúco, rozporuplne a konfliktne. Niektorí z týchto poslancov asi zase zmenia NRSR na priestor pre ego-prezentácie, pre manifestácie vlastných psychických diagnóz, pre výtržnosti až chrapúnstva. Niektorí Slováci sa budú na týchto zástupcoch ľudu zabávať, iným bude do plaču pri pohľade na to, čo všetko je naše voličstvo schopné pozvať do domu, kde by mali byť iba kvalifikovaní, morálne integrovaní, zdraví, dobre vychovaní a slušní ľudia.

Ale poďme na vec. Za problémových poslancov /pre jednu alebo druhú stranu politického spektra/ považujem poslancov ako sú:

Matovič,

Hlina,

Pročko,

Cigániková,

Remišová,

Mikloško,

Spišiak,

Blaha,

Danko,

Galko,

Huljak,

Dostal,

Truban…

Nepochybujem o tom, že vy by ste dokázali zoznam týchto dominánt budúceho parlamentu doplniť o ďalšie mená. Nepochybujem ani o tom, že niektorí z vás sú zaradením niektorých mien na tento zoznam prekvapení a nahnevaní. Asi aj ja by som bol, keby som si prečítal váš zoznam. Tento zoznam je však môj, – a tak ak chcete berte, ak nie nechajte tak.

Akokoľvek, bol by som rád, keby som sa pri niektorom z týchto mien mýlil. Bol by som potešený, keby sa niektorí z týchto tribúnov ľudu zmenili na decentných, v obsahu presných a vo vyjadreniach striedmych ľudí. Bol by som tomu rád aspoň tak, ako som rád, že v parlamente už nebudú šoumeni a výtržníci ako napríklad Naď, Krupa, Šeliga, Osuský, Baránik, Budaj,,,

Cintula vraj nie je Levičan

17.05.2024

Lepšie povedané, vraj nie je rodený Levičan, Tekovčan. Vraj sa narodil v Bardejove. Je teda rodený Šarišan. Ale nie o tom som chcel. Chcel som o niečom oveľa podstatnejšom. Písal som dnes o tom, že tak ako nemožno za spoluvinníka znásilnenia označiť „koketnú“ znásilnenú ženu, ale len a len násilníka samotného, – tak nemožno za spoluvinníka atentátu [...]

Ficovi vraj nič nie je: jedno opozičné krídlo vyzýva k pokoju druhé nechutne konšpiruje

17.05.2024

Počuli ste to ? Opozičná agentúra JPP miesto výziev k pokoju a zmieru veselo konšpiruje. Napríklad, že Cintula je pravicový extrémista, ktorý si svoj pacifizmus iba vymyslel. V skutočnosti bol a je srdcom „slovenský branec“. Z poverenia temných rusko-smeráckych štruktúr sa votrel do progresívno-liberálneho hnutia, aby odtiaľ donášal Ficovi a spol. Počuli ste to [...]

Novinári zase klamú: vecný popis stavu nie je šírenie nenávisti /sociologička Kusá vráť diplom !/

16.05.2024

Nepočul som odvčera ani jedného vládneho politika, ktorý by vyzýval, aby Slováci nenávideli opozičnú komunitu. Skúste si, milí novinári z RTVS, ta3, markízy, joj, sme , denníka n…stokrát pustiť záznam z včerajšieho vystúpenia Blahu a Danka. Garantujem, že tam žiadnu výzvu k nenávisti a revanšu voči opozičným médiám a opozičným politikom a sympatizantom [...]

Germany Russia Ukraine

Utečenci strácajú kontakt s Ukrajinou. Čo ukázal prieskum v Poľsku, Nemecku a Česku?

18.05.2024 10:00

Minimálne polovica Ukrajincov, ktorí sú v Poľsku, Nemecku a Česku, sa na Ukrajinu zrejme nevráti. Vyplýva to z čerstvého prieskumu.

nemecko letisko lietadlo mníchov aktivisti klíma

Klimatickí aktivisti ochromili prevádzku mníchovského letiska

18.05.2024 08:30

Aktivisti sa prilepili k ploche pristávacej dráhy, prichádzajúce lety boli preto presmerované na iné letiská.

Houston, texas, búrky

Z Houstonu po ničivých búrkach hlásia sedem obetí

18.05.2024 08:25

Obytné oblasti mesta boli plné popadaných stromov a elektrického vedenia.

SR premiér Fico atentát stav Kaliňák BBX

Tri dni po atentáte na Fica: Čo zatiaľ vieme? Otázky a odpovede, premiér ostáva na JIS, atentátnik ide pred súd

18.05.2024 07:00

Premiérov stav je stále vážny, súd bude rozhodovať o väzbe pre útočníka. Zatiaľ to viac ako na upokojenie vyzerá na pokračujúcu polarizáciu.

medvedar

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 430
Celková čítanosť: 2008468x
Priemerná čítanosť článkov: 4671x

Autor blogu

Kategórie