Napriek obrovskému verejnému pohoršeniu, aké vyvolal škandál Františka Košarišťana alias Fera Jokea v slovenskej verejnosti, spojený s jeho sexuálnym obťažovaním dvoch ľudí v Prahe, veľké slovenské firmy ako sú Tesco, O2, Slovenská sporiteľňa, Uniqa a i. reklamný kontrakt so sexuálnym násilníkom Ferom Joke-om nezrušili.
Aký to kontrast s tým, ako pri prezidentských voľbách mnohé z týchto firiem zrušili ďalšiu spoluprácu napr. s Atillom Véghom či Jasminou Alagič a i. len preto, lebo v anketách priznali, že budú za prezidenta voliť Petra Pellegriniho.
Čo k tomuto dodať ? V podstate iba starú známu poznámku o dvojitom metri resp. v tomto prípade mega-mega kilometri. V prípade činu, aký spáchal Fero Joke totiž nejde o nenáležitý prejav politického postoja. U Fera Joke-a ide pravdepodobne o trestný čin. Z morálneho hľadiska o hnusný čin, v ktorom sa sexuálna deviácia spája s aroganciou moci človeka, ktorý si kvôli svojej popularite a politickým kontaktom myslí, že si voči bežným ľuďom -nímandom, môže dovoliť čokoľvek.
Dvojaký mega-mega kilometer niektorých slovenských firiem k odsúdeniahodnému činu Fera Joke-a, váhanie týchto firiem niektorí novinári ospravedlňujú tým, že Fero Joke sa k činu priznal, /zdôvodniac ho alkoholom v krvi/ a tým, že sa zaň „dokonca verejne ospravedlnil“. – No ďakujem pekne, – to odkedy v Slovenskej republike platí, že sa trestná činnosť /osobitne pri sexuálnom násilí/ vymaže, anuluje, jednoduchým „pardon“ ?
Nazdám sa, že mlčanie firiem, ktoré ďalej využívajú reklamu od Fera Joke-a nie je prejavom ich rozvážnosti v posudzovaní okolností trestného činu či akceptácie komikovej sebakritiky. Nazdám sa, že je to prejav POLITICKÉHO POSTOJA týchto firiem, ich politickej nekorektnosti a straníckosti.
Spomenuté firmy sa v oboch prípadoch – v prípade Atillu Végha i v prípade Fera Joke-a ukázali byť ako politicky zaujaté, ako firmy, podprahovo podporujúce progresivistickú a liberalistickú opozíciu resp. ako firmy, prejavujúce svoj – mierne povedané, nie práve najpriateľskejší postoj k demokraticky zvolenej vláde Slovenskej republiky.
Nuž, a toto je jednoducho FUJ.
Odkaz pre administrátora blogov na Pravde: názvy firiem tak, ako sú tu uvedené, boli publikované na portáli „aktuality.sk“. Bez problémov. Dúfam, že sa rovnako tak zachová aj Pravda. Koniec koncov, o tom, že Fero Joke ďalej veselo pomáha pri reklame spomenutých firiem, sa môže presvedčiť každý čitateľ osobne. Stačí, keď si zapne televízor.


palenque, žiaľ táraš. ale dobre máš názor maj... ...
Aj ty mňa si upokojil: pretože dokážeš... ...
Už som sa skoro vyplašil, že som spadol na... ...
Obaja vieme, o čo tomuto autorovi ide. Očakáva... ...
Pobúrenie z toho celého robí účelovo len ... ...
Celá debata | RSS tejto debaty