Aspoň vieme, kto nám vládne

5. novembra 2022, medvedar, Nezaradené

Starý politický bonmot vraví, že keď chceš vedieť , kto ti vládne, zisti kto je nekritizovateľný. V blogoch som viackrát sarkasticky alebo ironicky okomentoval činy a vyjadrenia prezidenta Bidena. Nikdy takýto článok nestiahli z očí verejnosti. Dnes som uverejnil článok o Bidenovi a Sorosových ľuďoch. Nebol z mojej hlavy. Citoval som americký zdroj. Článok po čase zmizol s titulky.

V poriadku. Aspoň viem, kto mi vládne. Starý takmer storočný pán ? Nie. Na to je už starý. U nás vládne Čaputová. A podaktoré iné, v zahraničí vyškolené a veľmi oceňované verejne činné osobnosti.

Človek by čakal, že sa z obehu stiahnu články, citujúce ruské pramene. – Fíha,- tak najnovšie už aj americké ? Po novom sú už nežiadúce aj citáty amerických konzervatívnych publicistov a politikov, blízkych Republikánskej strane a ex-prezidentovi Trumpovi. Bude zaujímavé, ako sa to zmení po event. víťazstve republikánov v nastávajúcich kongresových voľbách.